محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

...

 

 

Any waiter eagerly looks forward to Thursdays…

And this Thursday is greatly different from others…

O...You are the ones all ambitions end to…

You are the only one that all my heart asks for...

Won’t you come?? Won’t you come to brighten these dark days??

To open up the horizon of justice and to show us the lights of truth??

Dear Imam...

You are the All that I might aspire tonight…

All that I might ask for..

The one solution to all needs...

And the one we always forget

Lord…

We had experienced enough..

We had enough….

plz…..

(UnKnOwN)

 

 

حرف امشب

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

تک زائر قبر فاطمه....

رجب آمد..ماه خدا...و لیله الرغائب با همه ی امیدواریش فرا رسید....همه ی زیبایی ها کنار هم گرد آمده اند....پنج شنبه ای دیگر شد تا در باران رحمت خدا..امشب دگر بار..همه ی خواسته هایمان را طلب کنیم..

امشب همه به معراج میروند...همه ارزوهایشان را در لیست های بلند و طویل به فرشتگان می سپارند تا زیباترین ها را خداوند برایشان هدیه کند..

و تو صبور تر از همیشه مهر تایید خواسته هایشان را میزنی...

 همه چیز و همه کس از ذهنم گذشت...خواسته های خودم و دیگران..

مثل همیشه خواستم بگویم... بنویسم و آرزو هایم را بلند فریاد کنم...

و ...

..خموش!

مردم به دنبال کلید هایشان میدوند...کلیدهایی که بگشاید این درهای بسته ی درد را...

اما من شاه کلیدی را طلب میکنم..تا نه تنها همه ی قفل های من، بلکه همه ی دردهای عالم درمان شود...

همه ی ارزوها یم را در چهار کلمه کوتاه  کرده ام...

برای خدا کاری ندارد که با مهربانی خود همه را برآورد...

مولای من، مهر تایید خواسته ی مرا هم به پهلوی شکسته ی مهربان بانوی علی...فراموش مکن...

اینبار هم بلند تر میگویم...

اللهم عجل لولیک الفرج

بیا..

بیا تا این سکوت زهر آلود غربت شیعه، با عطر نرگس محمدی شکسته شود..

(غریبه)

رجب...

 

 

 

سلام

ایام مبارک ماه رجب..بر همه ی شما مبارک...شب های زیبایی پیش رو داریم...

خدا کنه که این ماه..این جمعه..در تمام  تقویم ها ماندگار بشه...

خدا کنه که این جمعه..تا ابد..از عطر یاس سیراب شه....

 

 

حضرت رسول (ص) فرمود: ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است

پس زیاد بگیم:

استغفر الله و اسئله التوبه

 

****اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم****

(غریبه)

خدا کند که بیایی

خدا کند که بیایی

 

 

 

 

 

 

برای سلامتی و ظهور حضرت مهدی موعود(عج)

صــــــــــــــــــــلوات***

 

گفتـــــــم که در فراقـــت عمریست بی قرارم
گفـــــــت از فــــراق یاران من نیـز بی قــرارم
گفتـــــــم به جز شمـــــا من فریاد رس ندارم
گفتـــــــا به غیر شیعه من نـــــیز کـس ندارم
گفتــــــــم که یاورانت مـــــظــــــلوم هر دیارند
گفـــــــتا مرا ببینیـــــد مــــــظلوم روزگـــــــارم
گفــــــتم که شیعیانت در رنج و در عــــذابنـد
گفــــــتا به حال ایشان هر لحظه اشکــــبارم
گفــــــتم که شیعیانت جمــــعــند به یاری تو
گفــــــتا که من شب و روز در انــــتـــظار یارم
گفتم که چشــــم شیعه گریان بود به راهـت
گفتا که من همـــیشه بر دیــده اشــک دارم
گفتم که دشمن تو در فکر محو شیعه است
گفتا به حال شیـعه هر لحــــــــــظه پاسدارم
گفتــم که انتقــــــــــــــــام مادر تو کی بگیری
گفتا به چشم گریان من لحــظه میشـــــمارم
گـــفتم به شیعــــــــیانت آیا پــــــــــــیام داری
گــفتا که گفته ام من هر دم در انتـــــــــظارم
گفـــتم که ای امامـــــــم از مــــــا چرا نهانی
گــــفتا به چشم محرم همــــــــــوراه آشکارم
گفتــــم به چــــــــــــــشم انوار آیا تو پا گذاری
گـــفتا که شستـــــشو ده شاید که پا گذارم