محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

دعای فرج

 

 

 

 

 

 

 

 

دعای فرج

گفتم: دلم گرفته و ابرهای اندوهش سیل آسا می بارد. آیا نمی خواهی با آمدنت پایان خوشی بر دلتنگیم باشی.

گفتی بگو: «اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: اگر امید آمدنت نبود، اگر روز خوش ظهور در ذهنم تجلی گر نبود، هیچ گاه روزگار انتظار را برنمی تابیدم. آیا نمی خواهی به خاطر تنها دلخوشی دل غمدیده ام بیایی.
گفتی: بگو
«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: روز آمدنت نبودم، روز رفتنت هم نبودم، اما حالا با التماس از تو می خواهم که روز ظهورت باشم،
گفتی: بگو
«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: تو که گفتی با غم شیعیانت دلتنگ می شوی، اما من سوختم و از تو خبری نشد.
گفتی: بگو
«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: چه روزها و چه شبها این دعا را زمزمه کرده ام اما تو نیامدی.
گفتی: صدای تپش های قلبت را بشنو، اگر از جان برایت عزیزترم با هر صدای تپش قلبت باید زمزمه کنی
«اللهم عجل لولیک الفرج»
و من به عقب بازگشتم و دیدم که چه سالها قلبم تپیده و برای آمدنت دعای فرج نخوانده ام، ای عزیزتر از جانم.

اللهم ‌الرزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلک تحت لواء
نظرات 2 + ارسال نظر
. . . دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:22 http://jootii.blogsky.com

مرسی از اومدنت و موفق باشی

صراحیه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:54 http://sorahiah.blogfa.com/

سلام.
بسیار عالی و زیبا است وب شما و امیدوارم موفقیت بیشتر از آن شما باشد روز به روز .
یا هو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد