محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

آغاز امامت...

 

 


انا المهدی. انا قائم الزمان.


منم مهدی. منم قائم زمانه.


 



نوشتم

                 بندها و سطرها...

                                      تا از شما بگویم...

                                                       تا به افتخار به امامت رسیدنتان...

                            جشن و سرور برپا کنم...

هر چقدر که نوشتم،

گویای دلتنگی ام نبود!

                                            آقا ...

بعد از 1170 سااااااااااااااااال

هنوز گاه آمدنت نرسیده؟!؟

هنوز هم با چشمانی خیس...بهارها را بگذرانیم و ...!

.

.

.

 

با غم دوریت چه کنم در ضلالت این دنیای متوحش؟



 



امام  صادق ( ع ) : 


 مَن آمَنَ بِنا وَ صَدَّقَ حَدیثَنا وَنتَظَرَ اَمرَنا کانَ کَمَن قَتِلَ تَحتَ رَایَة القائم؛


 آنکه به ما ایمان آورد و سخن ما را تصدیق نماید و منتظر فرج امر ما باشد ؛ همچون کسی است که زیر پرچم قائم به شهادت برسد .

                                                    علامه مجلسی \ بحار الانوار \ ج 52 \122


  

نظرات 20 + ارسال نظر
رقص قلم جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:39 http://arghavan1349.blogfa.com

سلام دوست عزیز
منم تاجگذاری یوسف زهرا را به شما مهربان تبریک می گویم
به امید ظهورش

آنشرلی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:45

مبارکه آبجی جون!

پیروز شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 http://honarhayekhoda.blogfa.com/

یوسف گمگشته باز اید به سامان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

یوسف گم گشته؟؟

نه هرگز او هویداتر از هر هویدایی است
او رخشان تر از هر رخشانیست
او مطلع تر از هر طلوع
فجر است طلیعه انفاسش
وفخر است بر اسمان وزمین احساسش
و سفیر رهاااایی و فتوح


مهدی فاطمی
یوسف خوش خرام فاطمی
مبارک است وفرخنده سالروز ولایت عهدی عهد الله
وزمین میبالد وعرش میخرامد
در نگاه تو
وعرشیان در شادی وشور وشعف امشب
وزمینیان نه

اسمانیان مقیم زمین
خوب میدانند که امشب مهدی فاطمی
منتظر است مانند هر لحظه
او ظهور خود را به جد از مولا میطلبد
ما چه؟؟
زمینیان زمین را میگویم

براستی لبخندهای ما موید اعمالمان در پیشگاه مهدویش میباشد؟؟

وا حسرتا که اگر عمر دهد خدا یک روز
صدسال بیست سال و...
اما نه فراقی بفهمیم و نه ملالی
نه دلی از پس خدمت رود
ونه چشمی در پس پرده بگرید

کاش عما توام لبخندمان
کاش اخلاص مزین بخش سیرتمان
وکاش......




یوسف فاطمی العجل

مسافر کربلا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 http://www.maasomen.parsiblog.com

برخیز مهدیاکه به عهدت وفاکنی




ما را نوید سبز عدالت عطا کنی





تو لاله شکفته به دامان نرگسی




جان جهان ز عطر رخت با صفا کنی



آغار امامت حضرت مهدی تبریک وتهنیت باد

به روزم



ابوالفضل شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:27 http://www.tafrih-sargarmi.blogfa.com

سلام هم لینکی
خوبی؟
ببخشید این روزا سرم شلوغ شده نمیتونم سر بزنم
آپ جالبی بود!
منم آپ کردم....حتما سر بزن...
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’
یادت نره ها!
منتظرم
بای تا های
[قلب][لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][گل][قلب][لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][گل]
[قلب][لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][گل][قلب][لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][گل]

گویای خاموش شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:40

به نام خدا


سلام


من هم این عید بزرگ رو تبریک می گم.

التماس دعا

koshikolaii یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 http://khameabro.persianblog.ir/

سلام به دوست خوب حس غریب . من کوشیکلایی از کاربران تبیان هستم . نمی دانم نام من توی انجمن های تبیان به چشمتان خورده یا نه . من یه وبلاگ دارم توی پرشین بلاگ . دیدم وبلاگتون خیلی خوبه لینکش کردم . اگه من رو قابل دونستید و لطف می کنید و بر من منت می گذارید یه لینکی از وبلاگ من هم در در وبلاگ شما باشه خیلی خوشحال می شم . البته هر جور خودتون مایلید . چون وبلاگ شما بسیار زیبا و جذاب است . شاید لینک وبلاگ من خرابش کنه . در ضمن شما خیلی در مدیریت وبلاگ و زیبا سازی آن مهارت دارید . ابزارهای بسیار خوبی به کار برده اید . همیشه شاد و پیروز باشید .

دنیای من یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 http://khesareh.blogsky.com

سلام عزیزم
از اینکه همیشه بهم محبت می کنین بی نهایت ممنونم
منم این روز عزیز رو بهتون تبریک میگم
وبتون هر روز زیباتر و زیباتر میشه
موفق باشید و زیر سایه ی خداوندگار
شاد باشی گلم.

امیر یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:14 http://kan1.blogfa.com

سلام بر یار مهربان
انتظار عشق است
ولایت مبارک

صبح قریب دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:16 http://sobhegharib.parsiblog.ir

سلام
ممنون از اینکه سر زدی به ما
وبلاگی خیلی قشنگی دارید
اما باید از این به بعد مطالب ضد صهیونیستی بیشتر بنویسید
یا یه وبلاگ تخصصی دیگه بزنید
اگر دوست داشتید اسم شریفتون رو بفرمایید
شما دوره را هم شرکت کرده بودید؟

التماس دعا
خدانگهدار

شمیم قدس دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 http://sobhegharib.parsiblog.ir

سلام
هر وقت وبلاگ مقاومتتون رو درست کردید
خبر بدید لینکتون کنم
وبلاگ خونابه رو دیدید؟
http://khoonabe.blogfa.com/
وبلاگ فعالیه


صبح قریب
خدانگهدار

setarekoocholo دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52

به نام خالق مخلوقات
با سلام و صلوات بر محمد و آ محمد (ص)

به به به به ...

وبلاگ به این خوشگلی داشتی و نمی گفتی
بی نظیر بود، بی نظیرتر وقتی بود که دیدم در مورد مهدی فاطمه است...

از عکس های متحرک خوشگلی هم استفاده کرده ای ...

جمعه به مهربانی تو فکر می کنم
به عهد باستانی تو فکر می کنم

بی صبرم آن چنان که به آخر نمی رسم
حس می کنم به جمعه دیگر نمی رسم

خیلی این شعر رو دوست دارم، میگن آدم باید بهترین ها را تقدیم دوستش کنه...

شائق سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:05 http://www.shaegh.blogfa.com

سلام
............................................
.................................
............
خدا نگهدار

یه زمانی، آبجی حالا.... سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:39

به نام خدا
سلام

عیدت مبارک پیشاپیش

خدانگهدار

دوستت دارم دقیقا بر عکس تو....

یا حق

حس غریب پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 http://hese-gharib.blogfa.com

سلام.


اگر شمیم نرگستان مشامت را نوازش داد بدان تا عشق راهی نیست!


بروزم و منتظر حضورتون.


التماس دعا...!

تنها خواهرت :) پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:11

به نام خدا
سلاااااااااااااااااااااام حس ترین حس خدا
سلاااااااااااااااااااااااااااام به غریب ترین غریب ه خدا
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام ب غریب ترین حس خدااااا
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک گل دوست داشتنی
هزار هزار بار مبارک
هی میخوام بزنگم هی وقت نمیشه
تولدت مبارک گلی خانوم
در همه ی جاهای ممکن بهت تولدتو تبریک گفتم
کارت پستالا رسید؟
امیدوارم خوشت اومده باشه

یا علی

ممنونم...حسابی شرمنده کردی ...

sara پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:55

ali minevisi hesse gharibe azizam. Be omide zohure agha emam zaman.

الهی امین...
ممنون ساراجان

مریم جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:44

سلام حس غریب عزیزم
مطالبت عالیه مثل همیشه
موفق باشی
التماس دعا

سلام
لطف بی شمار شماست...
ممنونم

گویای خاموش شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:26

به نام خدا


سلاااام

دلم می خواد یه بار دیگه هم تولدت رو تبریک بگم.

ان شاء الله صدو بیست ساله شی...
و توی این صد و بیست سال خنده از لبت دور نشه.

سلام گویای عزیزم
باااااازم ممنونم...خیلی خیلی خیلی

محب گل نرگس جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:27 http://safireelahi.blogfa.com

زیبا نوشتی به منم سر بزن منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد