محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

( اگر دعای من....)

93kv0ust9xn9vi7lye.gif (200×100)


اگر دعای من امشب به آسمان برسد
 
گمان کنم که خدا هم به دادمان برسد 
 
غـمـم ز دوری یار است، یار گمشده‌ام
 
چه می‌شود خبر از یار بی نشان برسد؟ 
 
چه می‌شود که بیاید سوار مشرقی‌ام
 
و بر پیاده خسته، توان و جان برسد؟ 
 
پر از لطافت گل می‌شود نسیم چمن
 
اگـر به فصـل خـزان یار مهـربان برسد 
 
گلاب و عطر بپاشید در مسیر ظهور
 
گمان کنم که هر آن لحظه میهمان برسد! 
 
همیشه منتظرم درکنار جاده عشق
 
که پیک خوش خبر از سمت جمکران برسد 

 تمام ذهن مرا پر نموده این پرسش
 
چه می‌کنیم اگر وقت امتحان برسد؟ 
 
خدا کند که در این روز, روسپید شویم
 
چو کارنامه به آن مصلح جهان برسد 
 
یقین بدان که اثر می‌کند دعای فرج
 
و از عنایت آن صاحب‌الزمان برسد 
 
شروع دفتر باور به نام او زیباست
 
اگر که ختم غزل هم به پای آن برسد  
 
 
klgjyg.gif (500×100)


شعری داشتم سروده ی خودم
بیش از یک سال از تولدش میگذرد
و به زحمت احیا کردمش...
خواستید ، اینجا    یا اینجا  بخوانیدش