محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

عید است ولی او را کم داریم

 



بهار ها می ایند...

ولی مولای من...

همه ی لحظاتم خزان است..تا زمانی که تو نیاییی..

هر روز گناه میکنیم و هرگز عید نداریم...





در شادی و غم به یادتان می مانیم
هر عید به یادتان دعا می خوانیم
آقای دلم! سید من! مهدی جان
ما«احسن حال» را شما می دانیم

 

یک سال گذشت و من شکسته بالم
تدبیرکننده ام! بگردان حالم
با غربت او همیشه غمگین است دل
یا رب به ظهور، شاد گردان حالم

 

ماهی ست دلم بدون دریا مانده
پس سفره هفت سین کجا جا مانده
هرکس به کنار دلبرش خشنود است
آن کس که دلم برد چه تنها مانده

 

عید است ولی ... بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزار عید با هم داریم

 

گلها همه با اذن تو برخواسته اند
از بهر ظهور تو خود آراسته اند 
مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک 
اول فرج تو را از خدا خواسته اند



 



متاسفانه نمیدونم شاعر این شعر کیه...

امیدوارم سال 8شتاد و هشت...سال ظهور باشه..

دعا برای فرج یادمون نره..

التماس دعا

آغاز بهار  مبااااارک


 

نظرات 19 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:59 http://lovingclass.blogsky.com

سلام
و
تبریک بسیار
بر آن حسی که
غریبی اش
قربت او برای مولاست !
سال نو با تمام احساس و شعور معنوی
مبارک مبارک

غریب جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 http://shiva.webphoto.ir

سلام
عیدتان مبارک.وبلاگتان عالیست.
بله عید است و او را کم داریم
لحظه تحویل سال که روز خوبی هم هست روز جمعه به امید ظهور او دعا کنیم...االهم عجل لولیک الفرج

نازنین (پیروز) جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 http://honarhayekhoda.blogfa.com/


میخوانم یا مقلب القلوب
میمانم در عظمت افریدگار قلوب[تعجب]
میسایم سر به سجده نیاز
میخوانم یا محول القلوب
[گریه]دل من از زور گنه

چون سیه زادگان سیه
که در روی سیه باز هم نظاره میکند دلم تورا

واما در قلب سیه
چسان نظاره ات کنم دلاااااااااااااا؟؟؟؟؟!![گریه]

یا منفس الکروب
یا ستار العیوب
یا غفار الذنوب

اغفر ذنوبی

اغفر همان گنهی که دورم میکند از تو

اغفر همان دنوبی که دفنم میکند در خاک
در خاک یا آتش
وان اتش همان ظهور فراق توست
ظهور غضب رویت
ظهور اوج خیانتم بر تو

مپسند ای خالق من
که چون تکبیر گویم بی شرم باشم وحیا
وتو ببینی و دورتر شوم از تو

[تعجب]مپسند که اتش فرو خفته نفسم
نه لیاقت امرزش[تعجب][گریه]
وبر پا شوم به سوزش

به سوزش نفسی خائن[گریه]من اگر چه گنه کردم
ولیکن دل به تو دادم ای زیبایی مطلق
ای جمالت جلوه دیدن
وای کرامتت چشمه جوشان بارانی چشمممممممممممممممممممم
دوستت دااااااااااااااااااااااااااااارم[گریه][گریه]
ای دوست من حول حالنا الی احسن الحال
سال جدیدم
ارزویم فقط دیدار آن به آن توست وبس[گریه][تعجب]

حاج آقا مسئلهٌ شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 http://hajimasalaton.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک.
ارادت

حس غریب یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:08 http://hese-gharib.blogfa.com

سلام.

بهترین بهار پایان انتظار است.

اللهم عجل لولیک الفرج

به امید ظهورش.

بروزم و منتظر حضورتون.

التماس دعا...!

آنشرلی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:09

سلام دوست جون!
ما برگشتیم ... شما نبودید!
رفتیم زیارت دعاتون کردیم.
ان شاءالله که شما هم یادتون نرفته ما رو دعا کنید.

حس غریب جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 http://hese-gharib.blogfa.com

سلام.

چه بگویم که در گفتن حرفهایم تمام شود و وصف تو در کلام نگنجد!


بهار آمد! بهار ما نیامد!


بروزم...

التماس دعا...!

shshs شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:11

عید آمد و آنماه دلافروز نیامد
دل خون شد و آن یار جگر سوز نیامد
نوروز من ار عید برون آمدی از شهر
چونست که عید آمد و نوروز نیامد
خواجوی کرمانی

سلام
سال نو شما هم مبارک
چقدر گمنام، حداقل خودتون رو معرفی میکردید.

شائق سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 http://WWW.shaegh.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
ما عکسهای جنگ 22 روزه غزه رو میخواهیم. شاید اگه با عنوان غزه سرچ کنید یه چیزایی باشه. البته غیر از عکس مطالب دیگه ای هم هست که هر کدوم رو فرصت کردید از اینترنت پیدا کنید ممنونم.

پیرامون جنگ 22 روزه: مقایسه تجهیزات جنگ و ساختار نظامی هر دو طرف.
خسارات.
حمایت امریکا و ایران و...
نتایج پیروزی حماس.
مقایسه تجهیزات پزشکی.
عملکرد رسانه ها در سایر کشورها.
تحولات منطقه پس از جنگ.

اگه این مطالب به صورت مفصل جمع آوری بشه قراره برای بروشور و تابلومقاله و مستندسازی استفاده بشه.

سارا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:50

اشک رازی است
لبخند رازی است
عشق رازی است
اشک آن شب، لبخند عشقم بود
*
قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی، چنان که ببینی
یا چیزی، چنان که بدانی…
من درد مشترکم
مرا فریاد کن.
*
درخت با جنگل سخن میگوید
علف با صحرا
ستاره با کهکشان
و من با تو سخن می گویم
نامت را به من بگو
دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده،
من ریشه های ترا یافته ام
با لبانت برای همه لب ها سخن گفته ام
و دست هایت با دستان من آشناست.

گویای خاموش چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:39 http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام به حس جان غریبم

کم پیدایی... نکنه هنوز از اون حرف من ناراحتی که کمتر می یای نت؟! هوم؟
نگو ناراحتی که ناراحت می شماااااا...

امیر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:24 http://kan1.blogfa.com

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چکنم

گویای خاموش دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05

به نام خدا

سلام

ازت خیلی التماس دعا دارم...


نوای وبلاگت هم بدجوری به دلم می شینه...
هییییییییی....

بازم التماس دعا...

سلام
ممنونم. ما رو هم دعا کنید...
اگر یادتان بود و باران گرفت
دعایی به حال من بیابان کنید...

رقص قلم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:35 http://arghavan1349.blogfa.com

سلام دوست خوبم
سال نو مبارک
سال خوب و خوشی همراه با موفقیت های روز افزون برایت ارزومندم
با امید به ظهور هر چه زودتر منجی عالم
در پناه خدا

آنشرلی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:26

این شکلک ها شعر رو از حس و حالش در آورده... مطلب طنز که نیست! این قدر هم ضریب هوشی مون پایین نیست که بدون این شکلک ها احساس شعر رو درک نکنیم!

سلام
ممنونم..ولی به نظر من اینطوری خیلی بهتره..

'گل محمدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:13 http://mamal92.blogfa.com/

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی دارین...
رنگ بدیش که عالیه
امیدوارم همیشه موفق باشین

سلام
ممنونم ..نظر لطف شماست

آنشرلی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:42

این جا حسینه مجازیه نه؟
موقع شادی مولودی میگری موقع شهادت هم در و دیوارش رو سیاه می زنی! خدا قبول کنه. التماس دعا. فقط گفته باشم استکان شستن ها با من... قند گرفتن هم با طاهره.

امیر پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 http://kan1.blogfa.com

درود برشما
حق همیشه برملا می گردد
ژنو زنگی برای جهانیان نبود چشمه اتی از ندای آسمانی نبود؟

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:12

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد