محض یار مهربان

آخرین منجی...

محض یار مهربان

آخرین منجی...

همه ی راه ها به ولیعصر ختم میشود



 

 

 

این روزها هیچ چیز امیدوارکننده نیست

جز اینکه

همه ی راه ها به ولیعصر ختم می شوند...

 

 

 

 

دعا کبوتر عشق است ، بال و پر دارد 

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب 

که روزگار، بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را ولی به قلب صبور

که صبر ، میوه شیرین تر از ظفر دارد

بخوان دعای فرج را که با شکسته دلان 

نسیم لطف خدا ، انس بیشتر دارد

بخوان دعای فرج را و ناامید مباش 

بهشت پاک اجابت ، هزار در دارد

بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است 

خدای را، شب یلدای غم سحر دارد

بخوان دعای فرج رابه شوق روز وصال 

مسافر دل ما ، نیت سفر دارد.

 

الهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست! جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:12

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

جودی ابت جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08

باش تا اموراتت بگذره...!

گویای خاموش جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:06

به نام خدا

سلام

امروزا دقیقاً هییییییییچ چیز امیدوار کننده نیست...

به شدت دارم حس می کنم نیاز به ظهورش رو... بیشتر از هر وقت دیگه...

-------

حس جان، دلم خییییییییلی برات تنگ شده.
این جریانات سیاسی هم همه رو از همه دور کرده... اعصابا رو داغون کرده...


راستی جواب اون مامان به بچه ش رو هم همون جا نوشتم!!
; )
: D

گویای خاموش سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30

به نام خدا

سلام خانومی


التماس دعا داریما...

یاس سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:11 http://www.yaseman-17.blogsky.com

زمستان خسته شد از بی بهاری/ جهان می لرزد از این بی قراری

گمانم جمعه ای باقی نمانده/ خدایا تا به کی چشم انتظاری؟

دیگه اونورا نمیای؟!

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:01

دارم با خودم میگم چقدر تا الان ادای منتظرا رو در آوردم
اسمم روحم ذکرم یعنی همش دروغ بود
نمیدونم شایدم خواستم اینطوری باشم و نبودم
نگرش دارید
نزارید بره
نزارید تنها بمونه
چراغ خونه اش رو تو دلتون همیشه روشن نگه دارید
دلم میخواد هر روز دعای عهد بخونم
هر روز تو نمازا دعای فرج بخونم
هر شب تو نیمه های شب مزار شهدا زیارت عاشورا بخونم
سرم رو بزارم رو شونه هاشون بگم شما نیستید ولی من راحتون رو ادامه میدم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد